perjantaina, joulukuuta 15, 2006

Tämä on hyvä suunta

Terve harakat!

Mitäs tällä viikolla on tapahtunut. Ei kai juuri mitään. Paitsi että eräs onneton kanssamatkustajamme sai syytteen murhasta. - Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä näitä tappajia ja murhaajia. Ensin lyödään 696 puukoniskua palleaan ja sitten tullaan oikeuteen ruikuttamaan, että "oi, kiltti tuomari, ei se ollut murha vaan tappo. Tai ei oikeastaan tappokaan vaan se vaan sillai lipsahti se veitsi". Sitten anotaan mielentilatutkimukseen: "ei kiltti tuomari, en minä täysissä järjissäni ole, minä olen pipi". Ai jai jai ja voi voi voi! Mikä teitä murhamiehiä oikein vaivaa? Teissä on munaa muina miehinä pistellä lajitovereita hengiltä, mutta sitten te ---tanan jänikset alatte vetistelemään! Minä haluaisin nähdä yhden murhamiehen, joka sanoisi ilman venkoilua, että "---kele minä sen tein. Piste."

Ja sitten vielä tämä mielentilatutkimuspelleily. Näyttäkää minulle yksi murhaaja, joka on täysissä järjissä!

Joo, joo, kyllä minä tiedän: Suomi on oikeusvaltio, vaikea lapsuus jne, jne. ja sen sellaista.

***

Mutta ei murehdita näitä, hyvät heinäsirkkani, sillä maailmassa tapahtuu myös paljon, paljon iloisempia asioita. Eräs viikon ehdoton hyvä uutinen oli, että yksi ruotsalainen saatiin avaruuteen. Se on hyvä alku. Suunta on hyvä ja tätä pitää jatkaa. Voi tietysti olla, että tämä on vain ruotsalaisten juoni, jolla he pyrkivät tuhoamaan Suomen tulevan talven hiihtomenestyksen. Pelkkä korkeanpaikan leiri. Ruotsalaisiin ei koskaan voi luottaa. Niillä on aina joku takaa-ajatus.

***

Brad Pitt on taas rakastunut ex-vaimoonsa. Suunta on hyvä! Tätä pitää jatkaa! Aina kannattaa rakastua. Voi rakastua:

a) omaan vaimoon
b) omaan ex-vaimoon
c) omaan tulevaan vaimoon
d) oman ex-vaimon vaimoon (suosikaa suokupuolista tasa-arvoa!)
e) oman ex-vaimon ex-vaimoon
f) oman ex-vaimon tulevaan vaimoon
g) omaan ex-vaimoon sekä ex-vaimon edellä tulevaan vaimoon tai
e) hevoseen

Kuka siis vielä väittää, ettei elämä tarjoaisi vaihtoehtoja! Hyvä Brad ja hyvä Angelica Aniston Jones! Kyllä se siitä taas suttaantuu!

***

Britney suuteli Kevinin kaveria. Britney ja Paris suutelivat. Jani ja Mari rakastuneita. Keira Knightley (nam!) menossa naimisiin poikaystävänsä Rupert Friendin kanssa. (Keira: "Ruupertti, mai fri-end!") Lempeä, lempeä, lempeä! Uskoni ihmisyyteen palaa. Tämä pallohan on ihan globaalissa rakkausjatkumossa! Tämä on hyvä suunta. Tätä pitää jatkaa. Suudelkaa, lempikää, oi nuoret urhot ja urholiinot! Antakaa rakkautenne virrata kuin kosken!

Aina löytyy suu, jota suudella.
Aina löytyy syy, miksi syydellä.
Aina löytyy käsi, jota kyydellä.
Tee se hell - lyydellä.


Vapise Runotorstai!

Ihanhan tässä äityy runolliseksi tälläinen vanha pi(e)ru. (Suunta on hyvä. Tätä pitää jatkaa.)

***

Alan vähitellen uskoa, että ihminen on ihan tautisen sukupuolinen olento!

***

Ai niin! Vielä yksi vanha uutinen: Jo perinteeksi muodostunut Viikon pyörtyilijä -palkinto menee tällä viikolla Larry Hagmanille. Toisinaanajattelija onnittelee!

Suunta on hyvä. Tätä pitää jatkaa.

***

Ja lopuksi säätiedotus: lämpenevää lempeä. - Siis yksi uimapukukierros vielä ennen joulua, pojat!

***

No niin.


***

Käteviä nämä tähdet.


***

No niin.


***

Ja kukko lauloi kolmannen kerran: no niin! Kuten ehkä tarkimmat lukijaluppakorvat huomasivat, Toisinaanajattelija laskeutui tässä postauksessa ihan Ohon ja Seiskan tasolle. Mutta mitäpä ei rahan vuoksi tekisi. Ostakaa siis Toisinaanajattelijan uusin numero heti huomenna lähimmästä R-kioskista! Se on heti siinä Kansan Uutisten ja Kallen välissä.

Mo!

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

:D :D Hyvä toi vaahtoehto että voi rakastua hevoseenkin. Kyllä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...

5:39 ip.  
Blogger Sun äitis said...

Tänään 11.2.2007 näin Blogilistan suosikeissa Toisinaanajattelijan nimen lihavana ja kutsuvana.

Täällä ihmettelen, miksi! (jotain konehuonehommia?)

No, toivottavasti seuraava kerta ei ole haamu!

10:38 ap.  
Blogger Toisinaanajattelija said...

Toisinaanajattelija on haamu!

PS. Päivitellen täytyy todeta, että ehdin nykyään tänne niin harvoin kun mun täytyy päivitellä muita blogejani! Kjäh.

Yritän parantaa Tapani, joka on mun kaksoisveli. Hän ei kylläkään bloggaa, sillä se kyky on siunaantunut kokonaan minulle. Päivittelyn kykyä mulla ei ole, sillä se on taas siunaantunut minun kolmoissiskolleni, Päiville.

Toisaalta minä olen meidän perheestä ainoa, joka yleensä osaa kirjoittaa. Muut ovat kuuromykkiä seksipetoja. Äh...

7:41 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Aina voipi rakastua myös ferrariin..

4:42 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

lisää tällaista!

5:26 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home