keskiviikkona, lokakuuta 26, 2005

Heureka!

Juuri tänään, tällä nimenomaisella hetkellä, kellon ollessa 19.15 reikäreikä, tämä blogi saa SISARBLOGIN! Keksin sen juuri! Ja arvatkaapa missä? - Saunassa, ystävät hyvät, saunassa!

Jaa että miksikö tämä blogi saa sisarblogin? No yksinkertaisesti siksi, että blogit ovat eläviä! Ettekö tienneet! Ne voivat saada poikasia, sisaria, enoja, setiä, tätejä, äitejä, serkkuja, sisarpuolia, lehtolapsia, natoja, kälyjä, koivunkusemia, leppäkerttuja ja viiksitimaleita.

Kuinka paljon blogihöpsökkäitä Blogistaniassa oikeastaan on? Jotenkin toimivia ehkä parituhatta. Minut valtasi lisäksi saunassa suuruudenhulluus. Jospa minä perustaisinkin tälle blogille 4000 sisar-, sisarpuoli-, käly- jne. blogeja, niin minä hallitsisin käytännössä koko Blogistaniaa! Mikä neronleimaus, mikä korvia kuumottavan kuppatautinen ketsuppipullo!

Itse asiassa vakavasti puhuen...

Jee jee Jerry Cotton,
kuka ajaa punaisella jaguaarilla,
jee jee Jerry Cotton.


(anteeksi pyyydän... hitto, odottakaa käyn välillä kahvillla)

*
j
u
o

k
a
h
v i a *

...niin, mihinkäs minä jäin... niin vakavasti puhuen, huomasin, että minulla nousi rima. Siis kuvitelkaa: MINULLA NOUSI RIMA!!! (Mikä miehellä nousee, jos sillä nousee rima??? - Rimaksi en ole vielä kenenkään kuullut Sitä nimittävän!) Ainoa ratkaisu on siis perustaa tälle blogille varjoblogi, blogin takapuoli, käänteisblogi, sillä rimaa ei saa olla!

Huomasin nimittäin, että minulla on kymmenen ajatusta, mutta ne olivat kerta kaikkiaan niin h u o n o j a, etten niitä voinut blogissani julkaista. Ei sitten millään! Siksi perustan tälle blogille varjoblogin, JOSSA JULKAISUKYNNYSTÄ EI OLE LAINKAAN! Ajatelkaa mikä oraakkelimaisen oppurtunistinen oivallus! Niin pääsette lukemaan minun kaikkein huonoimmat ideani. Vaviskaa, hörpä'tkää (oho, tuli ranskalaisittain!) kuppi kuumaa kaakaota väärään kurkkuun ja väriskää, syökää seitsemän seinähullua perunaa ja hypätkää naisten seiväshypyn seitsenottelun maailmanennätys!

Ei, tämä ei ole vitsi eikä edes ironiaa. Sisarblogista tulee todellinen kuolleena syntyneiden ajatusten kaatopaikka. Ja jos tuolle sisarblogille alkaa taas julkaisukynnys nousta, perustan varjoblogin varjoblogin, jossa kynnys laskee entisestään. Näin jatkuu kunnes koko internetiksi kutsuttu nykyihmisen älynväläystsydeemi kaatuu, Bill Gates tukehtuu hapankorppuun ja Ollilan otsasuonesta pullistuu Kuolan niemimaan kokoinen käpytikka.

Ajattelin ensin varjoblogin nimeksi Ankeaa Aasinsiltaa, mutta se oli nimenä liian hieno. Sitten ajattelin aajilettajanaanisioT, joka kyllä viehätti minua kovin (ja olisi näyttänyt Blogilistalla hienolta), mutta se oli liian ilmeisen hienostunut, appelsiinejä syövä himokas hiirulainen, joten päädyin Naisiaantojottelija-nimeen. Yksinkertaisesti siksi, että se on minusta huono!!!

Ehkä perustan lähiaikoina vielä asiabloginkin, jolloin pääsen SISÄPIIRIIN kolmena kappaleena! Ajatelkaa miten skitsofreenisen sivistävää! Voin lisäksi siirtää postauksia blogeista toisiin. Miten freonisen vapauttavaa!

Minä olen nero!

HYPÄTKÄÄ...

1 Comments:

Blogger Toisinaanajattelija said...

Perustin siis Kehräämön. Linkki sivubaarissa.

11:33 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home